Search:

Type: Posts; User: dy4anevo

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: Wow.

    by dy4anevo
    Replies
    26
    Views
    3,492

    Re: Wow.

    whats dead about it
  2. Replies
    1,685
    Views
    82,566

    Re: You Know You Own An Evo When...

    Some dude at a midnight release at Gamestop told me he'd kill me for my Evo...he looked pretty serious so I just walked away quietly.
    [/quote]
  3. Replies
    8
    Views
    2,523

    Re: RPM's stay up after i put it in neutral??

    no not necissarily. and come to think of it i didnt even replace mine(it was another part), i cleaned my tb and the control valve thouroghly along with triple checking all vacuum lines and it rid me...
  4. Replies
    8
    Views
    2,523

    Re: RPM's stay up after i put it in neutral??

    i have also experiences this problem with an 05. i just replaced the piece of course and problem gone. you can also clean your tb while doing it. :twisted: :mitsu:
  5. Replies
    1,685
    Views
    82,566

    Re: You Know You Own An Evo When...

    when someone who doesnt know you, sees the car has the courage to jokingly say "man i hate you" :mitsu:
  6. Replies
    32
    Views
    35,632

    Re: HOW TO: Change ALL DRIVELINE FLUIDS

    thanx for the concrete info ive been waitin for lol...great write up
  7. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: ACT clutch/trade...., or $150

    :twisted: :mitsu:
  8. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: ACT clutch/trade...., or $150

    UPDATED
  9. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    200 dollar clutch hahahahahahahah
  10. Re: FS: Muellerized Moton double adjustable for evo 8/9 - Los Angeles

    1 quick question, ive seen this elsewhere and kinda blown it off but: Why the stiffer spring rate (9k front 10k rear)?.....is it the valving and other differences in the body?


    bump for some...
  11. Replies
    28
    Views
    2,712

    Re: re-paint calipers??

    yo are you doing these today?
  12. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    parts
  13. Replies
    50
    Views
    996

    Re: WTB:OEM Evo 8/9 Parts....

    i have spare tire, jack and tools, and i have front oem speakers
  14. Replies
    18
    Views
    790

    Re: WTT: JIC FLT-A2 Previously *MUELLERIZED*

    you want mr bilsteins with swift sport springs.? the bilsteins have 127000 on em and the swifts have 20000 on em
  15. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    :twisted:
  16. Replies
    43
    Views
    2,592

    Re: Kids making a bad name out of the evo..

    this story sucks. WTF are putting on this site. hold on i gotta beat my kid for eating some carrots...
  17. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    Some parts still avail.!
  18. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    aahhh shoot to far :'(
  19. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    ok jdm where ya at
  20. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    lol that does suck but right now i gotta get anything i can sorry man.. if your close $20 and ill drop it off hahah
  21. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    sorry 400 lb/ ft
  22. Replies
    34
    Views
    2,461

    Re: 200 TAKES IT ALL

    -panda- there is 3300 to 3500 miles ON it...lots of meat left on the disc, freeway driven and broken-in RIGHT...500 mi easy driving...............and......NO LAUNCHES EVER....................... and...
  23. Replies
    375
    Views
    12,309

    Re: become more than a newbie...

    oh damn they made a third ahhaah
  24. Replies
    375
    Views
    12,309

    Re: become more than a newbie...

    NICE lol thats some quality time spent there tho, #1, #2 ? sid's gotta be my favorite character ahah
  25. Replies
    375
    Views
    12,309

    Re: become more than a newbie...

    aww yea baby there loading up the last shipment in "BLOW" right now, george is about to get F****d
Results 1 to 25 of 158
Page 1 of 7 1 2 3 4