Results 1 to 17 of 17

Thread: Turnbull Canyon @10pm

  1. #1

    Turnbull Canyon @10pm

    Anyone interested in a night cruise this evening?

  2. #2
    If u ever do lmk im down most of the time lol

  3. #3
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    ^^^ dude you fkn newb!
    this was posted in 2013....... read the full post before bumping old ass threads..

  4. #4
    Lmfaoooo dudeeeeeeeeee^^^^^ turnbull is sketchy tho

  5. #5
    Quote Originally Posted by kada85 View Post
    Lmfaoooo dudeeeeeeeeee^^^^^ turnbull is sketchy tho
    Its still a chill road just gotta go in n out and not stick around to long.... plus i heard people are spilling oil at gmr

  6. #6
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    I live a block away from turnbull

  7. #7
    Quote Originally Posted by LakaiorDie View Post
    I live a block away from turnbull
    Ill probably be there tonight my moms stays like a few blocks away so when i visit i go n cruise

  8. #8
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    I usually dont go there that much i usually see cops creeping around

  9. #9
    Quote Originally Posted by LakaiorDie View Post
    I usually dont go there that much i usually see cops creeping around
    Yeaaa sometimes Omw there now actually gonna scope it out

  10. #10
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    Quote Originally Posted by TheGonz7541 View Post
    Yeaaa sometimes Omw there now actually gonna scope it out
    lmk how it is! I live by the del taco

  11. #11
    I didnt end up going lol some stuff came up my friends wants to go for a cruise has an evo 9 rs so were gonna be up there if u care to join

  12. #12
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    Quote Originally Posted by TheGonz7541 View Post
    I didnt end up going lol some stuff came up my friends wants to go for a cruise has an evo 9 rs so were gonna be up there if u care to join
    uhmm.. I'm sorry I don't understand..

  13. #13
    Quote Originally Posted by TheGonz7541 View Post
    I didnt end up going lol some stuff came up my friends wants to go for a cruise has an evo 9 rs so were gonna be up there if u care to join
    Another driver an i will be at tb in an hour just chilling if u wanna roll by

  14. #14
    Not So Newbie
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Tustin/Aliso Viejo, CA
    Posts
    87
    Cars
    WW EvoX MR
    Is this the "casual encounters" forum? :/ j/k

  15. #15
    Quote Originally Posted by joevo View Post
    Is this the "casual encounters" forum? :/ j/k
    Awww u sad? U wanna be a part of it too? Jk

  16. #16
    Tofu Specialist LakaiorDie's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Haceinda Heights/ Fontana
    Posts
    5,988
    Cars
    Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL Package, Panda Trueno, WW Fixed gear bike
    Quote Originally Posted by TheGonz7541 View Post
    Awww u sad? U wanna be a part of it too? Jk
    things are getting hawt in here

  17. #17
    Viva LA Mexico
    = for all your needs call [email protected] -909-783-1200

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •